YESTERDAY IS TODAY'S MEMORY....TOMORROW IS TODAY'S DREAM

Sunday, February 14, 2010

Activities for Today

Salam....

Dah lama x bersukan, so ari ni aku n a few friends g main badminton at South Hobart. semangt aku ajak kak hawa, kak mimi, kak lia n esther g main badminton ari ni. selalunya aku main badminton ari sabtu but this week sabtu is not availabe to play... penat btul main coz dah lama x main badminton sejak datng cni after balik malaysia ari tu... i'm really happy played badminton today with new members, lagi2 ada kak hawa... b4 aku main badminton petang td, aku dah pergi masjid ajar budak2 nagji...biasalah kan aktiviti wajib pagi ahad kat tasmania ni... malam ni ingat nak tengok house season 6 coz dah x tahu nak buat apa... that's it for today...dah x sabar to move for new house....

No comments:

Post a Comment