YESTERDAY IS TODAY'S MEMORY....TOMORROW IS TODAY'S DREAM

Monday, May 2, 2011

Futsal

Salam...

Macam biasa, bila tak update tu maknanya sibuk la. Minggu lepas aku cuti 1 minggu sempena Easter so 1 minggu tu jugak penuh ngan macam2 aktiviti. Kem adalah aktiviti yg pertama. Pasal kem aku dah update. Aktiviti kedua plak ialah futsal. Aku x de ambik gambar pun, gambar2 ni aku ambik dari Amir and Eqa. Time cuti je la ada masa nak beriadah bersama kawan2. Time skolah semua busy ngan aktiviti kelas masing2. Tp disebabkan aku x banyak kelas, so time skolah aku x busy sangat la. Aktiviti aku terbalik sikit dari yg lain. Selalunya orng busy time weekdays tp aku busy time weekend. Aku pun x dpt nak elak dah. Ada cuti je, aktiviti mesti penuh kat Hobart ni.

ni adalah team member aku. Nama team kitaorng ialah Twitter. (Dari kiri:Anis, Raja, Atie, Laila, Ashley, Diza dan Najwa)

aksi di gelanggang. Sebenarnya aku dah lama x main bola. Last main time aku balik Malaysia bulan 12 ari tu. Tu pun main ngan adik2 aku je. Kat rumah kitaorang, semua suka benar pasal bola. Kitaorng main bola sampai dlm rumah. Ade ke orang main bola kat ruang tamu cam kitaorng main. Lepas tu ada pasu yg pecah. Terpaksa la tadah telinga plak lps pasu dah pecah. Kadang2 mak dah x tahu nak ckp apa dah. Hehehehe... Maaf ye mak. Kitaorng main dalam rumah sebab ayah kitaorng beli bola mahal,(ni bukan nak menunjuk ye) lepas tu sayang la bola nak bawak turun main kat padang or tanah. Tu yg main dalam rumah je....Tapi last2 bawak turun jgk bola tu bila dah x sayang. Kelakarkan kitaorang adik-beradik?

x sangka aku begitu semangat time main. Penonton perempuan ada 3 orng je yg datang. Tak pe, kami main nak seronok je, x kisah kalah or menang.

x sangka semua ada gaya time main bola. tak de la kaki bangku sangat

semua semangat nak kejar bola ni...kalau korang perasan ada yg pakai sunglasses lg main. tu la pompuan, main bola pun kena bergaya jugak tau. hehehehe....

Sekian, wasalam...

No comments:

Post a Comment