YESTERDAY IS TODAY'S MEMORY....TOMORROW IS TODAY'S DREAM

Friday, October 22, 2010

Nape la x der mood ari ni?????

Salam....

ari ni bru hbs 1 lecture...x de mood nak study la. ni gara2 aku sakit hati ngan sorng ni la...nak ckp tu ckp je la, x yah nak duk tergedik2. aku jenis yg x kisah la apa orng nak kata....tp aku sakit hati kalau nak ckp tp tergedik2 nak ckp. kalau bc ni x paham x pe, abaikan sbb aku saje je nak meluahkan rasa sakit hati.....blog ni bagus btul utk luahkan perasaan sbb aku x suka ngadu kat orng dan aku x suka orng ngadu kat aku, kecuali family aku la...tiap2 kali aku tringt part tu, aku cuba la tenangkan diri ngan tengok ayat Quran yg dpt sejukkan hati aku....aku kena nak smbung study blk ni, tp x thu la masuk ke x dlm otak aku ni....ada lg 23 hari nak blk malaysia, yeah!!!!

Sekian...

No comments:

Post a Comment