YESTERDAY IS TODAY'S MEMORY....TOMORROW IS TODAY'S DREAM

Thursday, November 11, 2010

Holiday

Salam....

Hari aku akan meninggalkan Hobart ni utk balik ke Malaysia. Sebelum balik Malaysia aku and travel partner aku nak singgah Perth dulu untuk completekan peta dunia aku. hehehe....alang2 dah duk Australia, pusing je la 1 Australia ni....kitaorng singgah kat Perth lebih kurang 4 hari. then, hari isnin pagi aku akan balik MALAYSIA!!!!!!!!!! Tak sabar rasanya nak balik rumah setelah 1 tahun x jumpa family. cam mana la orang bleh lupa kat family. aku stahun jauh dari family pun rasa dah macam orang x brapa nak betul. Alhamdulillah tahun ni skali lagi aku akan sambut raya haji kat Malaysia. Aku kena kemas lg ni, flight aku g Melbourne kul 10.15 pagi ni. selalu x hbs kemas, kalau mak aku ada kat cni memang kena sound da la...nasib baik mak ada kat Malaysia. hehehehe....ok mak jumpa mak isnin ni lpas tu kita g mkn KFC kat airport Kota Bharu tu

Sekian....

No comments:

Post a Comment