YESTERDAY IS TODAY'S MEMORY....TOMORROW IS TODAY'S DREAM

Monday, November 15, 2010

Malaysia I'm Back

Salam....

Akhirnya aku telah selamat sampai ke KLIA. skarang aku tengah tunggu flight nak balik ke Kota Bharu. walaupun banyak dugaan yg aku hadapi dari semalam sampai la hari ni disebabkan nama aku yg panjang sangat ni x de dalam list flight balik kelantan. nanti aku cerita detail pasal masalah yg aku hadapi dari Perth sampai la ke KLIA. Masa kat Australia dulu, aku tringin sangat nak makan KFC, tp skarang dah x tringin dah walaupun aim aku dulu, sampai je kat airport nak mkan KFC. Banyak betul pengalaman yg aku dapat daripada perjalanan pulang kali ni. Terima kasih kepada Amir & Diza yg banyak bagi sokongan moral kat aku. Terima kasih jugak kat korang berdua sebab bersama2 aku mengharungi pengalaman pahit ni. Skarang ni aku nampak katil je ni. Bila la flight aku ni nak sampai. Padahal flight aku balik Kelantan kul 3.05 ptng. skarang ni baru kul 2.20 ptng. Apa2 pun, kita sebagai manusia merancang tp tuhan yg menentukan.

Sekian....

No comments:

Post a Comment