YESTERDAY IS TODAY'S MEMORY....TOMORROW IS TODAY'S DREAM

Monday, November 8, 2010

Sixth Exam

Salam....

Hari ni aku exam pharmaceutical science. subject pasal over the counter product (OTC). kalau kat cni, x semua ubat yg bleh bli kat farmasi cam kat Malaysia. ada sesetengah ubat tu kena ada prescription from the doctor dlu bru bleh bli ubat kat farmasi. bg aku leceh ckit la sbb kena jumpa doktor dlu then kena g bli kat farmasi plak. kalau kat malaysia jumpa dr trus je dapat ubt. tu la beza health system kat cni n kat malaysia. sebab tu kat cni pharmacist di pandang hebat. kalau kt malaysia mesti orng tnya kerja apa tu? bagi ubat ek? berbalik kepada exam td, overall bg aku ok la. banyak jugak aku bantai, tp td aku rasa dah jd cam pharmacist dah. heheheh....aku redha je la apa rezeki Allah nak bg nanti. Esok aku ada 1 lg paper dah harapnya paper esok aku bleh buat dengan baik. InsyaAllah....

Sekian....

No comments:

Post a Comment