YESTERDAY IS TODAY'S MEMORY....TOMORROW IS TODAY'S DREAM

Saturday, April 9, 2011

Good Morning All

Salam...

Pagi minggu ni selalunya aku malas nak bangun awal, tp hari ni aku bersemangat nak buat pizza ikut resepi Kak Ana. Pagi2 dalam kul 8, aku dah keluar pergi bli bahan2 nak buat pizza. Lepas tu aku start buat dalam kul 8.45 pg. Semangat aku duk menguli doh sampai kul 10 baru siap. Aku x tahu la standart time nak uli ambil brapa lama. Aku main uli je. So skarang aku tengah biarkan doh supaya naik. Lepas siap buat doh, memang rasa betul2 lapar sebab aku belum breakfast lg so x de tenaga lepas dah habis buat uli doh. Lepas tu aku makan roti n buat smooties strawberry. So skarang aku nak sambung buat nota pasal ubat2 yg aku nak kena ingat. Nanti aku update pasal pizza plak sama ada jadi ke x.


Breakfast utk pg ini. Minum ni for breakfast baru rasa duk oz. Hehehehe....

Sekian, wasalam...

No comments:

Post a Comment