YESTERDAY IS TODAY'S MEMORY....TOMORROW IS TODAY'S DREAM

Friday, April 15, 2011

Hujan di musim luruh

Salam...

Skarang musim hujan. Setakat 3 tahun duk kat sini tak pernah aku alami hujan yg tanpa henti 4 hari berturut-turut. Aku rasa cam musim tengkujuh kat Kelantan plak. Cuma beza hujan kat sini ngan hujan kat Malaysia adalah hujan kat Malaysia lagi kasar nak compare ngan hujan kat sini. Dah 3 hari aku g kelas dgn rasa tak selesa masuk kelas sebab seluar basah. Dah la sejuk, lg sejuk dari kat Malaysia la. Aku kena pakai baju 3 lapis dan seluar 2 lapis untuk elakkan rasa sejuk, tp bila dah sampai kelas rasa panas plak sebab diaorng onkan heater. Tu la yg tak bestnya sebab kalau kat Malaysia masuk kelas sejuk dan kita boleh pakai sweater or jaket tp kat sini x kan la nak buka baju dan seluar dalam kelas. Mintak2 la hari ni hujan berhenti sebab aku plan nak g tengok tapak kem. Ok la aku nak sambung study.

Sekian, wasalam.

No comments:

Post a Comment